Poletni Kanin 2000

Jamo P4 raziščemo do dna, kakih 10 m nad dnom je vzporedno brezno s perspektivnejšo možnostjo nadaljevanja. Izmerimo jamo I5. V VG2 se spustimo kakih 70 m globoko, vse skupaj izmerimo in izrišemo, ustavimo se pred začasno neprehodno ožino na cca. 80 m globine.

Sobota, 2.8.2000

Petek (ponoči): Wasserburg z vklopljeno centrifugo in Passat z rdečim I-jem ostro sekata ovinke med Predelom in Bovcem. Bovška policija je v polni pripravljenosti… Za letališkim hangarjem leži nekaj v puh zavitih renčečih trupel. Pogumna policaja Paulo in Mauro odkrijeta ostanke zgoraj omenjenih avtomobilov. Podrobni pregled avtomobilov ju privede do nekaj važnih zaključkov: 1. Verjetno gre za jamarje, 2. Če ne bodo umaknili avtov, jutri ne bo veselice. Slabo vreme na Brniku onemogočilo polet na Kanin, omogočilo pizzo pri Kovaču, ogled Velike in Male Boke, noč v vikendici, pomfri pri Vančarju… ŠTA NAM FALI…

Nedelja, 6.8.2000

Vreme je =3D helikopter leti. Prva fura: G in M Pintar + krama, druga fura: žalujoči ostali, tretja fura: Italijani? Landing place: Travnata glava (100m) JZ od Timeusa. Znesli opremo, postavili tendo, jedli in pili… Ta mala dva (Matej in Nejc) hočeta u jame: Dular je živ in NČ dela! Spisal: Franček

Ponedeljek, 7.8.2000 P4

Raziskovalna ekipa: Franček, Nejc, Matija. Merilna ekipa: Gregor, Marina. Turistična ekipa: oba Mateja. Prva ekipa je odšla do velikega brezna na globini -100 m in ga raziskala do dna (približno 60 m globine). Pri povratku je prišlo do težav, ker sta nam manjkali dve prižemi, ki sta bili v Matejevi transportki. Tačas sta Marina in Gregor izmerila 35 vizur, prišla na rob brezna in odstopila prižemi. Sledil je povratek, ob pol šestih pa smo bili zunaj. Mateja sta se tačas spustila skozi prvi dve brezni, potem pa je mlajšega zgrabila klavstrofobija, zato sta se vrnila. Spisal: Matija

Ponedeljek, 7.8.00 Lahkih nog naokrog

BFT (bloody fucking tourists) ekipa: Mile, Cilka, Bajsi. Uslužnostna ekipa: Marjan. BFT in uslužnostnik odšli do P4 ter jih pospremili v jamo. Nato nadaljevali pot do ERBE-ja in dalje do Doma PS, kjer je Marjan zgrabil ostanke karbida in ga nesel do P4. Ostali povrnili v tabor in začeli žreti. JEBAČKO!! Spisal: Bajsi

Torek, 8.8.2000 I5

Raziskovalna ekipa: Nejc, Matija, Grega. Merilca: Matija, Grega. Fotoreporter (brez komentarja): Bajsi. Ekipa se je postopoma spustila v brezno. Pri globini -65 m se začne led in sneg. Do te globine se spustiš navpično navzdol zato se še vidi dnevna svetloba. Spustili smo se do globine -115 m vendar še nismo nič novega odkrili, saj so tam bili se italijanski svedri. Ker je zmanjkalo opreme in vrvi smo se od te globine vrnili ven. Merilca pa sta se zmerila jamo. V jami smo bili približno 3 ure. Akreditirani fotognjavator ovekovečil spust v gromozanski propad. Spisal: Nejc

Torek – sreda, 8-9.8.2000 ERBE

ztgiqcwef=E8coierg=E8vcqer……………..ekrmcoi4rm2o3imc*.

*Na žalost je Lankotova pisarija neberljiva in ga ob tej priliki prosim, da pred odhodom  v obljubljeno deželo se enkrat napise, kaj se je dogajalo ta dan v najvažnejši jami na Kaninu.

Sreda, 9.8.2000 Auswitz (ili tako nekako)

Po povratku ERBE ekipe, v taborišču zavre. Malo kasneje zaradi vedno bolj pripezdajočega sonca use crkne. Nastalo situacijo pridno beleži akreditirani fotognjavator. Proti poldnevu se zgane ekipa za v I5. To so: Grega, Matija, Nejc, in Matej ml.. Spremljata jih Marjan in Peter (SL). Yeti ves cajt jebe trulu sisu, mislim, da soncu, ki neusmiljeno nažiga. Bajsi svira kurcu in preklada cement. Ko bo končal tole pisarijo se bo spravil brat RADAR. Yeti je ravnokar nehal pizdit, ker je zaspal. Spisal: Bajsi

Sreda po1/2 dne….Ko se RBjevci vsi zmečkani privlečejo iz šotorov in I5 ekipa premočena priklati izza vogala, Lanko in Bina zvlečeta na kup maso za čevape, čebulo….. Pivo in špirit tečeta v potokih, skozi flajšmašine spuščeni prasici se neusmiljeno topijo v naših ustecah, skratka, Lankotov poslovilc RULA! Spisal: Franček

Scati je nehalo – vreme še naprej v pizdi. S cerade smo nalovili kakih 30l vode. En dan ne bo treba dol po vodo. Opazila: Bajsi in Matija

11.8.2000

AKCIJA: “Točno opoldne”. Udeleženci: Jurij Andjelić – Yeti. Jama RB. Namen: Dobri nameni opremiti meander na -800 ter se spustiti vsaj čez prvo stopnjo do cca 850. Vstop ob 12h, ob 12.35 na -250 m, ob 13.10 na -500 m, ob 14h na – 745 m tik nad Tomotovo dvorano kjer pride do nekoliko nenavadnega zdrsa v meandru, čigar posledica je (eni bi rekli da sem cviknil, drugi bi temu rekli streznitev). Po krajšem premisleku sem obrnil in po 3 urah in 40 minutah izplezal na svetlo dneva ob 17.40 v prijetno toplo popoldne. p.s. Če nič drugega je bil dober kondicijski trening. YETI

Sreda, 9.8.2000 I5

Raziskovali: Peter, Matej, Grega, Nejc, Matija. Jamo smo opremili do dna in ugotovili, da je perspektivna (prepih), a je ožina na koncu za zdaj neprehodna. Italijani so se je lotili z razstrelivom, a niso bili uspešni. Spisal: Matija

Četrtek, 10.8.2000 P4

Udeleženca: Krištof, Matija. Jamo sva si ogledovala, da bi naslednji dan lažje fotografirala. Sva tudi raziskala se približno 40 m jame in morda presegla globino 200 m. Spisal:Matija

Petek, 11.8.2000 P4

Udeleženca: Franček, Matija. Krištof se ni čutil sposobnega za fotografsko ekspedicijo, zato sva se s Frančkom lotila raziskovanja. Prišla sva še kakšnih 30 metrov globlje, kjer pa se jama zoži v domnevno neprehoden meander z ožinama Katoptriko (zgornja) in Dioptriko (spodnja). Nato sva se lotila merjenja, a sva te poskuse opustila, ko je naklonomeru drugič odpadla prizma. Franček je nato zlezel v vzporedno brezno kakih 10 m nad dnom in našel perspektivnejšo možnost nadaljevanja. Ko sva se naveličala tega, da naju ves čas gledajo ogromne Megalodontidaeaode sva sla ven. Spisal: Matija

Petek, 11.8.2000 VG2

Ekipa: Grega, Bajsi. V jamo sta se spravila, da dokončata včeraj začeto delo Frančka in Grege. F. in G. sta se spustila kakih 70 m globoko ter vse skupaj izmerila in zrisala. Naslednji dan pa G. in B. opremita še zadnje brezno ter se ustavita pred začasno neprehodno ožino na cca. 80 m globine. Zadevo še dokumentirata, ter na poti ven jamo razopremita. Jama čaka na obisk tretjega člana. Na poti v tabor še zgradita pot čez nekdanje snežišče v dolžini cca. 50 m. V taboru se zgodi tuširanje. Proti večeru javita Stanka in Nataša, da ju danes ne bo, ker je crknil Tišlarjev (Franček & Nataša) avto. Spisal: Bajsi

Sobota 12.8.2000

Gregec ostane brez čikov in ga zato daje abstinenčna kriza. Z Bajsijem zdrvita z nekaj prtljage v dolino. Na poti srečata Sveto trojico: Jean Luc Pickard allias Jurij Kunaver, Tomaž Porivanina in Anton fon fajercajg. Nazaj grede jih dohitita pri starem Skalarju in skupaj nadaljujejo pot v tabor. V tabor se vrne še Franček s transferzale: Babanc-Laška Planja-Kanin-ERBE. Tastari poskrbijo za polno malho smeha, še posebej po odprtju 18 let stare manastirske prepečenice. Jurij in Franček se ga prijetno ulijeta. Kmalu Trio fantastikus oddrvi v Plužno k Jurijevi ženi na večerjo. Kmalu se prikažejo še Marina in Gašper ter Jozl. Čez nekaj časa pa še Nataša. Sledi ponovno tuširanje, žrtje in spanje. Ponoči Bajsi slabo spi, ker misli, da mu bo zaradi groznih zvokov Jozl umrl v njegovem šotoru. Spisal: Bajsi

Nedelja 13.8.00

Pospravljanje, pakiranje in odhod v dolino. V dolini pa kopanje, pizza pri Kovaču ter RAZLAZ. Spisal: Bajsi

Udeleženci: Prevec Nina, Nataša Kavčič, Marina Pintar, Gregor Pintar, Mile Prevec, Matija Perme, Marjan Baričič, Kristofer Pečar – Bajsi, Franci Gabrovšek, Matej Dular, Nejc Česen, Matej Zupan, Rok Stopar, Božo Remškar, Jurij Andjelić, Martina Bergant, Lanko Marušič, Peter Jeram (Drp), Joško Pirnat, Gašper Pintar

Tako, za letos je to vse. Se slišimo čez eno leto z istega mesta.

Bajsi, 15.8.2000 (objavljeno v Glasu podzemlja letnik 2002)