Poletni Kanin 2019

Prepis Kaninskega dnevnika kakor je bil objavljen v Glasu podzemlja 2020

Pisali Flis, Darja, Jure, Tjaša, Špela, Nika, Ester, neznani oboleli in še kdo. Uredila Špela.

Letošnji tabor je bil jamarsko nadvse uspešen. Izmerili in oddali smo okoli 30 novih jam, ki smo jih po Krajnčevo zacahnali s predpono LJ, povezali Renejevo brezno in P4, našli še kakšnih 300 m peštirovskih rovov, glede na število parčkov smo se (upam) precej parili, vseeno pa smo poskrbeli tudi za alkoholne nezaslišanosti. Bilo je lepo. Sledijo necenzurirani in nelektorirani zapisi, saj takšni so najlepši.

1. 8. Prišli smo v Bovec tam okrog pol devetih. Šli na pir, dva, tri. Ob spodobni eni uri zvečer smo zaspali. Nika, Flis, Matevž, Tjaša, Uroš, Vid, Elena, Rebecca španka, Špela, Diba, Beki, Lojze, Jure (13 kom).
  2. 8. Zjutraj se nam je pridružila Dorotea. Vsak s svojim tempom in po svoji poti smo se odpravili proti taboru. Na poti me je nekaj usekalo in sem dobil glavo kot balon. Alergična reakcija menda. Je že boljše. Mogoče preživim. Jure
    Na taboru smo: Cileti 5 kom, Bajsiji 3 kom, Jukiji 2 kom, vsi od včeraj, Domagoj, Darja, Garmin in Dorotea (27 kom). Težave s plinom. Uspešno rešene.
    We went to bivak to take Vid’s stuff and to entrance of the cave (P4) to bring the cable. But shit! Storm caught us so we waited behind some rock (which was not too useful…). We saw Rupicapra rupicapra, we waited for the storm to stop in poco… and come back. So a little bit fail.

IMPRESIJA ŠT. 1
ZUNAJ ŠČIJE.
MOČNO ŠČIJE.
V MENI DIVJA VIHAR.
NE MOREM NIČ.
VNEL SE MI JE TIČ.

1. 8. Kaotično jutro. Ekipa Uki, Beki, Nika in Rebecca (španka 1) so se po dolgem študiranju četrtkove vremenske napovedi le postrgali v P4, zamenjat kabel do -200 ali -300. Po počutju. Ekipa Diba, Jure in Lojze so šli na Stello, brez Špele, ki ima virozo, ki ji jo je dal Teo, ki jo je dobil v vrtcu. Jebeni otroci. Diba je izgubil palico. Špela mu je ljubeče odstopila svoje. Ekipa Matevž, Tjaša in Flis so počakali oblake, nato pa šli na Lene Pizde (P4). Ekipo Darjo in Domagoja je Garmin zjutraj naučil teorijo tehničnega plezanja, nato pa sta šla v TA-1, plezat nek kamin, ki je že do 50 m splezan. Ekipa Vid in Elena fukata. Ne vemo kje. Ekipa Garmin in Špela, aka penzionistični team sva delala gnar. Šla sva na Garminovo novo območje, desno od Vrtiglavice. V 4h sva izmerila 5 čurk in našla še 5 jam. Odličen teren. Nato sva bežala pred dežjem, ki ga ni. + še eno za skreti! (izmerila). Baje je prišel Anže, pobral svoje stvari in šel. Očitno ga ne bo na taboru… Sedaj pijem čaj in razmišljam, če alkohol lahko prežene prehlad. Letos je veliko karlinc. Pojedle so armiče in Škufčin sir.

OSTALA SVA BREZ BESED,
TI SI REKLA:
SUNCE TI JEBEM, KRETEN!

1. 8. Ekipa Darja in Domagoj aka šunkica team nista zares uporabila znanja tehničnega plezanja po jami, ampak naslednjič bo pa res šlo! V jamo sva lagano vstopila ob 12h, in odločala sproti kam morava it, ampak sva na koncu vseeno prišla do meandra na dnu, kjer nisva imela zares namen it. Se zgodi. Vrnila sva se nazaj do štrika, kjer sva zgrešila pot. Od tega sem morala jaz malo več prežimarit, saj sem v začudenju od meandra pozabila prasico na dnu. Pa tako fajn je bilo žimarit brez. Torej, prišla sva do mesta plezanja, preverila situacijo in se lotila podviga. Oba zavarovana in željna vrtanja sva ugotovila, da mašina ne dela. Zaključila akcijo, se vrnila na površino, se hranila pred jamo in odpeketala proti kampu.
    Ekipa Vlečenje kabla smo se že ob zelo zgodnji uri, nekaj pred poldnevom, odpravili proti jami. Ob 12.30 smo se odpravili v jamo, vsi polni prepričanja, kako hitro nam bo šla menjava kabla. Na dnu prvega štrika nas je prehitela ekipa Stella. Preopremljanje nam je šlo ekstremno počas in na mnogih mestih se nam ni uspelo zamisliti, kako so to storili pred nami. Z veliko ustavljanja in zapletov smo ob ZELO solidni uri prišli na globino 200 m (ob 19:30). Še pred globino 100 m se nam je povsem zavozlal kabel, ki smo ga odvozlavali slabo uro. Vmes nas je prehitela ekipa Lene Pizde. Odpravili smo se proti površju in na poti se je izkazalo, da je včasih star kabel še težje pospraviti kot napeljati novega. Z Rebecco se nama je uspelo dvakrat izgubiti in nekaj težav je bilo tudi s pastjo za muslimanke. Ob 23. 20 smo kljub vsem težavam z odvozlavanjem kabla, iskanjem vsega … prišli na površje in ob 00:20 smo še pojedli špagete in odšli spat.
  1. 8. 17:40, čas za čelko. Flis.
  2. 8. Ekipa P4 Stella je splezala govno od bypassa, ekipa LP pa je prišla v Reneja. Uspeh! Ekipa Nika, Uroš, Beki so spremili španko 1 do D, potem pa iskali jame. Ekipa Garmin in Špela sva naredila čurke LJ-6 do LJ-10. V LJ-6 smo naučili Eleno vrvne tehnike. Ekipa Darja in Domagoj sta šla v dolino. Bacijukiji so skuhali čaj. Beki je spravila otroke v jok, ker goljufa. Še kaj?
  3. 8. Vid, Nika in Špela smo šli v P4, popravit vox do Hustona. Sedaj dela! Iz jame smo prinesli tri prasice štrikov in smeti. Globinci so vox odklopili, zato jih nismo slišali. Ekipa Garmin, Uroš, Elena in Beki so naredili LJ-11 in LJ-12. Ekipa Stella so naredili kopico novih rovov. Ekipa Lene Pizde pa je našla kolektor.
  4. 8. Ekipi P4 sta prišli ven. Garmin, Špela in Nika smo naredili LJ-14 in LJ-15, G in N sta naredila prve metre v LJ-13, šaht za popizdit! Ko smo prišli nazaj, so bili tu Stellovci in zvezniki. Nategnili so nas, da ekipa Lene Pizde ni našla nič pametnega?! S Krajncem sva razjarjena. Presenečenje ob Flisovem poročilu je bilo pristno. Sledilo je pijančevanje do poznih ur.
    Vmesni čas Stella – površje 6h 15min.
  5. 8. Ekipa Pozabljene čelade smo poslali Dibo, ki je imel »sandali dan«, nazaj po čeladi. Nato sva David in Špela izmerila eno nejamo in IF-1. Garmin in Nika sta obvisela nad breznom brez dna (LJ-13). Sedaj pada dež. Prišla sta Aladin in Bor.
    Beki peče bline iz slane moke s semeni. Ester se bo naredil puding. Davidu se meri jama – izginil je v meglo. Krajnc je izginil že prej. Jure je piflar.
    POROČILO EKIPE P4-LENE PIZDE
    V ponedeljek smo šli preko Secundusa, Svedrove dvorane naprej v neznano ter namerili novih 69 m jame. Matevž se je splazil v ožino, za njim pa je bil Flis. Flis je opazil napise The end in Jebemu mater. Tedaj smo se zavedli, da smo odkrili povezavo z Renejem. Sledilo je nepopisno veselje. Flis je rekel, da je že prej opazil X od merske točke, a je mislil, da ga je naredil sam, ko se je usedel na kamen. Zvečer smo proslavili s tortelini in chilli con carne. V torek smo namerili 130 m in odkrili kolektor. Sledil je povratek na površje, ki se je vlekel kot kravja čreva. Najlepši del jame je bil njen izhod. Vsekakor najboljša jamarska akcija. Z Matevžem sva bila prvič na 1100 m.
    Za mizo sedimo takole (tloris):
  6. 8. V petek je bilo na terenu nekaj ekip, ki so čurkarile. Kolikor vem vsaj 2 + en solo delovodja, Garmin. Eno skupino smo sestavljali Matija, Tjaša T., Uki in Ester. Tjaša in Uki sta najprej šla v jamo, za katero smo bili ziher da je za registrirat in imela ponovitveni šnelkurs uporabe kovačije in merjenja. Jamo sta izmerila. Medtem sva Matija in Ester preverila štiri luknje, dve sta se izkazali za prekratki, dve pa sta imeli dovolj metrov. Matija se je skozi eno vhodno ožino uspešno basal toliko časa, da smo že dobili merilce od Uroša in je jamo sproti že pomeril. Z Matijo sva šla preverjat še dva vhoda v prelomu, Uroš in Tjaša pa merit tretjo jamo. Potem sta se nama pridružila v prelomu, pomerili smo še dve jami in se odločili, da imamo za danes dost. Kljub temu smo se na poti nazaj proti taboru ustavili še pri enem vhodu, ki ga je imel Uroš ogledanega. S Tjašo sta se žrtvovala za opremljanje in merjenje. Produkt celega dne je tako šest izmerjenih jam, LJ-16, LJ-17, LJ-18 aka Rogljiček, LJ-22, LJ-23, LJ-24.
    Ekipa Diba, Nika, Bor, Špela smo dokončali LJ-13 (-135 m) in Udornico ob Vrtiglavici. Diba je odnesel 200 m štrika do P4. Marjan je bil pri zveznikih, pred tem pa je odnesel 200 m do LJ-13.
  7. 8. Ekipa Matija, Bor in Nika so preopremljali P4. Jure je izgubil pajaca. Špela, Diba, Tjaša, Jure in (D+E) smo izmerili LJ-25, LJ-26, LJ-27, Tjašino šahturino in Trovhodnik. Vid je jemal puls iz stene 1,5 ure. Beki, Flis in Lojze so odnesli tri ruzake robe v dolino. Garmin je šel v Kozje branit mejo. Tjaša in Matevž sta neuspešno merila P-3. Uroš in Andrej sta šla do zveznih.

Na poletnem taboru Kanin 2019 so sodelovali (približno v vrstnem redu prihoda):
Cileti (5 kom.), Bajsiji (3 kom.), Jukiji (2 kom.), Darja, Domagoj, Dorotea, Garmin, Nika, Flis, Matevž H., Tjaša V., Jure, Beki, Vid, Elena, Rebeca, Lojze, Špela, Diba, Uroš, Tjaša T., David, Ester, Bor, Aladin, Mrtn & punca (oba DRP Škofja Loka), Marjan, Matija, Metod, Mare, Stari, Marina, Andrej, Klemen. │