Trubarjevih 3,5 km

Trubar ima čez 3500 m poligona:). Namerili smo okoli 160 m, večinoma horizontalnih rovov. V petek 27.2.2015 smo v rano zoro ob 10 krenili proti Pokljuki: Garmin, Diba, Matic Velenjčan in Špela.
Najprej smo šli v Cojones preverit nadaljevanje. Spustili smo se 15 m in prišli v meander. Po tlačenju čez kar prijetno ožino smo prišli do štrika – poveže se s starimi deli jame, na dnu Reševačkega šahta (bivši Pussy Riot). En vprašaj je torej zaključen. Ker so nas stvari čakale 100 m višje, smo šli gor in po drugi strani spet dol, vmes pa še razopremili do Revolucije. Ko smo prišli na bivak sem imela po celi prasici aromatično mešanico kave, soli, gresa in cedevite. Smo pozabili po vrečkah popakirat…
Bivak je res udoben, kar se je odražalo v našem vstajanju ob 1. Popoldan, ne zjutraj. Matica sta šla plezat Final destination, kjer sta splezala ene 40 m če se ne motim, še čisto malo manjka do vrha. Skupna preplezana višina tega kamina bo počasi že 100 m. Z Garminom sva šla medtem splezat stopnjo za Rodnimi boki. Čez meander sva morala prasico razpakirat in kos po kosu vlačit opremo čez, tako je ozek. Ker se niti obrnit nimaš kje, je bilo zabavno… Garmin je za ožino zlezel 10 m stopnjo in ugotovil, da je nadaljevanje zašodrano. Sva pa potem zlezla v eno luknjo na drugi strani dvoranice in prišla v nov meander, ki se obrne nazaj proti Via Voje, stopnjasto se dviguje in razširi v ogromen kamin, ki mu nisva videla stropa. Nekje po zgornjih nivojih bi bilo mogoče nadaljevanje tudi v željeni smeri proti zahodu. Za nazaj sem še malo brskala po luknji na dnu meandra kjer piha, samo je obupno ozko. Opcije torej so, ampak ne vem kdo bo lezel čez te Boke.
V nedeljo smo spet navsezgodaj ob 2 vstali in okoli 8 zvečer pokukali v zvezdnato noč. Smo skoraj zamudili pico, ker sem mogla vozit 30, je blo Garmina strah, da ga bojo krplje dekapitirale. Drugače pa še akcija ali dve in bomo lahko spet plavali po jami, ko se nam bo začel sneg topiti.