Pomladni Gozdec 2005

Torek (26.4.2005) Na Gozdec prispejo Lucija Ramšak – Tika, Aleksandra Privšek – Jerica in Milan Hornak.

Sreda (27.4.2005) Tika, Jerica in Milan se podajo do Peterčkov. Punci se sončita. Milan skrivaj snema njuno poziranje. Nazaj pridejo seveda vsi utrujeni, kmalu zatem pride na Gozdec Mitja Prelovšek – Čot. Gre na popoldanski sprehod proti Peterčkom in Belemu čelu. Na slednjem ne najde nič dokumentaljivega. Nazaj grede opazi ledeno brezno, iz katerega precej hladno piha (morda gre za GP-10). Zvečer pride Joško Pirnat – Jozl z zlato prinašalko Ronjo. Kmalu spoznamo vse njene jamarske kvalitete: če najde vhod v jamo, zalaja, če iz jame spodbudno piha, zalaja dvakrat, če pa je jama povezana z Malo Boko, pa začne prav po pasje zavijati. Zaradi jamarskih tendenc psa jo takoj krstimo za Voronjo. Nivalne razmere: pod Peterčki se začne kmalu pojavljati sneg, po kotanjah ga leži še za meter in več.

Četrtek (28.4.2005) Jozl in Čot se podata proti Peterčkom. Jozl najde brezno med Jamo X in J-2 in J-3. Čot se spusti vanjo in pride do dna v globini okoli 10 m. Jame zaradi odsotnosti merilnega kompleta ni izmeril – prvi minus. Zvečer pride Rafko Urankar – Cile, za njim pa še Gregor Pintar in Dušan Tominc – Mašinist. Avtomobili pod kočo se množijo, saj vsak prihaja s svojim.

Petek (29.4.2005) Dopoldne pride še Kristofer Pečar – Bajsi. Med čakanjem nanj se spravimo na par bukovih sušic, ki jih predelamo v drva. Odkrijemo jamo 5 m pred hišnim pragom. Z vzvodom odvalimo tono težko skalo in začnemo kopati. Zaradi pomanjkanja kopaškega orodja tisto dopoldne še ne pridemo do Male Boke. Jozl z (Vo)Ronjo odide proti planini Krnici, Cile, Pintar, Bajsi, Dušan in Čot pa se podajo proti Ruši (1700 m). Med Malim Babanjskim skednjem in Rušo najdejo več vhodov v jame, se podajo tik pod vrh Malega Babanjskega skednja ter gledajo na močno predihana brezna I območja. Slednje je povsem prekrito s snegom, na Babanjskem skednju ga je v povprečju okoli 20 cm. Ob povratku na Gozdec najdemo še 7 jam ter devetim določimo lego (Cile ima s seboj GPS, ki je povezljiv z dlančnikom). Na spodnjem delu regledanega območja naletimo na že raziskane jame (npr. L-52). Zvečer pridejo še jamarji tečajniki: Saška Žohar, Boštjan in Janez – ĐoniNeIžanc.

Sobota (30.4.2005) Cile in Jozl se zjutraj odpravita v dolino, Bajsi, Pintar, Dušan, Saška, Boštjan, ĐoniNeIžanc in Čot pa se odpravimo proti L območju (pobočje Ruše nad Boko). Raziščemo, izmerimo in narišemo 5 brezen, nato srečamo Iva Sedmaka – Staneta. Čotu pove za brezno, ki ima zgoraj nekaj labilnega grušča. Skupaj se odpravita preverit. Iz jame rahlo piha. Nekaj grušča odstranita, a za desondiranje je še vedno preveč nevarno. Spust za vsaj 15 m preložen za naslednji dan. Zvečer tečajniki vsi zrihtani odidejo v Bovec “v savno”.

Nedelja (1.5.2005) Odidejo Saška, Čot, Bajsi in Pintar. Dušan, Ivo, Boštjan in Đoni gredo proti breznu z gruščem, a spust je še preveč nevaren. Pregledajo še brezno ali dve v bližini in ob 17.00 so že v dolini. Spisal: Mitja Prelovšek – Čot